ארכיון הבלוג

סוג ג.

מיתוג מורכב מרבדים רבים – מהמאפיינים החיצוניים, מדרכי תקשורת עם הסביבה, משלל פעילויות, מדימויים וערכים שמחוברים אליו וכמובן מההחלטות לגבי אופן ההתפתחות. אחת ההחלטות הגרועות ביותר (בעיני, כן?) מבחינה מיתוגית הייתה החלטה של המותג האנושי אלון ג. לפרסם… מוצר כלשהו. … להמשיך לקרוא

הערה | פורסם ב- מאת | עם התגים , | 8 תגובות

בטיחות בכבישים

 קמפיינים גדולים ופעילויות חד-פעמיות, מודעות, מדבקות ופוסטרים – כל האמצעים האלה ורבים נוספים מכוונים למטרה אחת – למנוע הרג בכבישים, להפחית תאונות ולהפוך את הכבישים למקום בטוח יותר.  מה עובד יותר טוב, מה יעיל יותר? הדרך של זעזוע, הפחדה? הצגת … להמשיך לקרוא

הערה | פורסם ב- מאת | עם התגים , , , , , | 2 תגובות