כפול. לא אספרסו

מדי פעם יוצא לי לקבל כרטיס ביקור, גלויה שיווקית או פלייר עם שני צדדים זהים. לא אחד בעברית והשני באנגלית, פשוט זהים לגמרי. אין שום הצדקה לזה! מלבד המקרים כשרוצים להשאיר אפשרות לכתוב משהו בגב הכרטיס, כדאי שהצד השני ינוצל בצורה מהותית או אסתטית, למשל ל:
– הוספת מידע
– תמונות
– ביטוי ערך
– טיפ מקצועי
– משפט מחץ או השראה
– עדויות של לקוחות מרוצים
– נוכחות גרפית מסוג זה או אחר

חבל לוותר על האפשרות להמשיך לתקשר עם הלקוח שגם כך ברוב המקרים יבדוק מה נמצא בצד השני (מלבד המקרים שהצד הקדמי הוציא לו כל סקרנות לגבי הצד השני)
אבל אין, אין סיבה לשכפל את הצד הקדמי
477600doside

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה