שותפים במבחן העיצוב

פגשתי עסקים רבים שהניהול שלהם מתחלק בין השותפים. תמיד סיקרן אותי איך הם מחלקים את העבודה (באמת בצורה שווה?) ותחומי אחריות, איך מתבצעת בפועל קבלת החלטות, מה נחשב לזכות וטו – הרמת גבה או התנגדות נחרצת, ומי, מי זה שקובע?

עיצוב חומרים שיווקיים זה תמיד אתגר – גם לבעל עסק בודד – עד כמה הוא מחובר לעסק, כמה רחוק מוכן ללכת כדי להשיג תוצאות, מה מידת ההבנה שלו לגבי צרכי הלקוח שהוא רוצה להגיע אליו, וכל האתגרים האלה מכפילים את עצמם כשמדובר בצורך להגיע לעמק שווה מול הגורם השלישי, המעצב. קורה שזו הנקודה בה מגלים שהטעם האישי, תפיסת השיווק ולפעמים החזון העסקי – שונים.

ישנם שותפים ותיקים שמתוך שנים של חברות, שותפות והיכרות מעמיקה האחד עם השני הגיעו לצורת התנהלות מושלמת – מכבדת, מכילה ועם ה"ביחד".ישנם גם כאלה שיחוו קשיים בהתנהלות המשותפת ויגלו דברים… חדשים.

מבחן העיצוב מבליט – כמו זכוכית מגדלת – גם את החיובי וגם את השלילי שבשותפות, מראה אם השותפים מצליחים להתחלק בצורה הוגנת גם במטלות ופעולות הכרוכות בזה, וגם בקבלת ההחלטות.

אז כשניגשים לתהליך העיצוב, כדאי שתעצרו רגע ותחליטו – ביניכם או לפחות לעצמכם – מה יותר חשוב לכם ומה חשוב פחות, מה מידת האחריות שתרצו לקחת ומה מידת הגמישות שתגלו לטובת השותף.

עינת ויזמן  >>>  www.giraffic.co.il

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s