מציאות וירטואלית?

מזמן התרגלנו לתהליך בו חפצים, אלמנטים ופעולות מחיי היום-יום שלנו הופכים לאייקונים ועוברים למחשב – לגלגול הבא בעולם הוירטואליאלי.

לאחרונה נראה שהעולם הוירטואלי התחיל בתהליך הפוך – יותר ויותר סמלים ואלמנטים גרפיים פורצים את גבולות המחשב ועוברים אל העולם האמיתי, כשלצורה המוכרת נוספים נפח וחומר.

שנים פתחנו-סגרנו תיקיות במחשב, נכון? עכשיו אפשר להשתמש בהן במציאות!

 Image

שעון חול שכמעט ואין בו שימוש בעידן המודרני (ודווקא לי יש אחד כזה ליד השולחן – כמזכרת  מקסימה למשהו פיזי בין כל הטכנולוגיות) ששימש לרוב כסמל להמתנה לפעולות מחשב, חוזר לחיים בצורה משודרגת וקריאטיבית – ברמזורים:

Image

סט ספלי קפה למשרד Alt+Ctrl+Del (הפסקת קפה=ריסטרט לגוף ולנפש?)

Image

פותחן לבקבוק Ctrl+O – שילוב גאוני בין סמל של פעולת פתיחה עם פתח עגול

 Image

האם זו מגמה וגרפיקה מתחזקת ו"לוקחת את שלה"? בטח בקרוב יהיו עוד פריטים כאלה

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

8 תגובות על מציאות וירטואלית?

  1. ריקה הגיב:

    איזה יצירתיות מדהימה, השילוב בין העולמות מרתק בעיני ויותר סוויצי'ם מדהימים!

  2. אליאור עין-הגפן הגיב:

    אחח.. איזה מדליק!!
    ולא אופתע לדעת שהרעיונות הם שלך..
    נראה ש'יתלבש' נפלא לפריקים של מחשב..

    • girafficblog הגיב:

      ואי, איליאור, כמה שהייתי רוצה שהרעיונות האלה יהיו שלי… אבל הם לא.
      אני בזמנו חשבתי על מחזיק מפתחות-כפתור Home, אבל לא עשיתי עם זה שום דבר, ייתכן שזה הגיע לראשו של מישהו אחר שכן הלך עם זה

  3. כרמלה טל הגיב:

    וואוו! איך את לוקחת את נושא הפרסום והמיתוג צעד אחד קדימה, מה צעד אחד.. שלושה צעדים! ראש קריאטיב לגמרי… שאפו!

    • girafficblog הגיב:

      כרמלה, תודה! אנחנו חיים בעולם שכולו מורכב מעיצוב ומיתוג, וזה מרתק בעיני לעקוב אחרי התהליכים, שהרי בסופו של דבר הם אלה שישפיעו על הדרכים שנבחר להעברת מסרים שיווקיים, והם אלה שיכולים לתת השראה לתחומים אחרים

  4. Sagit Torem הגיב:

    איזה עיצובים מדליקים! העולם הוירטואלי, הפך הרבה יותר ממשי מהעולם הריאלי…והנה הוא שולח זרועות לתוכו… מגמה מרתקת!

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s